Humör

Igår var jag en surputte, allt var bara blä usch stånk o stön. Jag har haft det väldigt lindrigt med dessa extrema hormonsvängar där allt bara är jobbigt, jag har inte varit överdrivet blödig och varit mer glad än vad jag brukar vara. Sen har jag haft kortare stubin och reagerat kraftigare på saker som stör mig i tex samhället! Men inte den här inre oron och uppgivenheten om att allt är piss o blä! 
Hur som helst hoppades jag på en bättre dag idag och jodå, humöret hsr varit bättre, men jag har fått spendera dagen i sängen typ, då jag haft galet med sammandragningar och nu på kvällen även förvärkar! 
Jättepassande då Jimmy är på svensexa... Inte direkt kanske... Men det är bara att ta det lugnt, till tusen. Så får vi väl se vart det leder! Känner att h*n inte får komma än! Vi har inte hämtat ut vagnen än och babykorgen är inte klar.. Förhoppningsvis kan vi bli klara med det  under nästa vecka! Sen är det fritt fram ungefär :) 
Ligger/sitter i soffan och ser Let's dance med Wilma i knät som värmekudde och Sally på lite avstånd! Haha hon har underbar sovstil just nu ;) 
Ikväll/inatt ska jag hämta Jimmy o Bosse från svensexan! Piggast i stan! 
Alltså, när denna katt sover! Det ser så skönt ut! Helt avslappnad och störtskön! 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0