Det här med farväl

Imorgon blir det en sån där tuff dag... Nackdelen med att ha djur är att de blir dåliga, det spelar liksom ingen roll vad man gör, det hjälper inte. Det smärtar. 
Imorgon ska min fina Tamlin få somna in, min fula lilla gullegris! Han har varit "dålig" länge och jag vill inte riskea att han blir så dålig att han inte orkar något. Han har pendlat i vikt något otroligt, det senaste året. Det har inte hjälpt med pinicillin, inte avmaskning, inte miljöbyte, inte byte av foder, inte tillskott. Inget har hjälpt. Så nu har jag, som djurägare fått göra det där beslutet som finns där så fort man skaffar sig ett djur.. Och hur många beslut man än fattar så blir det aldrig ett lättare beslut, det ksn vara självklart, men aldrig är det lätt! Min älskade tuss! Som väl alltid mer varit mammas tuss, han har alltid tytt sig lite extra till henne och hon har innefattat ett lugn för honom. 
Våran lilla plutt! Det kommer bli tomt, men jag vet att det är det rätta. Jag är lite avis på honom för imorgon får han träffa sina föräldrar igen, fina Dumpe och SnällaNella ❤️ På så sätt gör det hela det lite lättare.. 
Älskade Tamlin, sov så gott❤️ 
BebisTamlin

Lite större :) 

Skrutte❤️ 

Under denna tiden mådde du som bäst. När du bodde ihop med brorsan, finaste du❤️ 

En fin låda får han till sin evighets-vila


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0