Avgjutning av magen

Idag tog vi tag i avgjutningen av magen, och ja, ska jag vara ärlig är jag chockad att jag är så stor! Jag ser mig inte själv vara så stor, men tjyven ja har en redi kula nu ju! 

Här kommer lite bilder, det var kallt, obehagligt och jag satt förbaskat dåligt, så när jag ställde mig upp ser hela skulpturen för stor ut, men nädå, det är sådär jag ser ut när jag sitter ;)
Jag gick och duschade och möttes av detta när jag kom tillbaka, det var visst jobbigt att pyssla! Haha! Söt!
Vi ska försöka pyssla till något fint med avgjutningen, men den är så stor, vet inte var vi ska ha den sitta sen. Men det kommer vi till, nu ska den torka i 3 dygn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0