Acne

På denna bild, ser ni ganska tydligt hur min hy är. Den är fruktansvärd, och för dem som undrar, ja det gör skitont, det är inflamerat och det kvittar hur mycket jag tvättar, tvättar med bakteriedödande, det blir inte bättre, jag har haft den där acnen på ryggen i många många år nu, jag skäms över dem, jag tycker det ser snuskigt ut, riktigt äckligt. När amning är avklarat så kommer jag be om medicin mot den förbannade acnen. Jag är trött på att inte våga ha på mig ett fint tunt linne som visar ryggen tex. Jag vägrar ha det. Samtidigt så tänker jag inte på dem, de kan jag inte då skulle jag ju bli psyk. Det är bara träligt som nu, när jag fastnar på bild och ser hur hemskt det ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0