Vårkänslor!

Herregud vad jag älskar den svenska våren! Det är något alldeles extra med vårsolen, man blir så sprudlande glad, fåglarnas kvitter väcker liv i hela sinnet! 
Jag fick faktiskt med mig Jimmy ut på en promenad idag! Jättehärligt och bra för oss att få röra på oss! 
Han åkte nyss till stan nu, han och hans kompis Chrille ska till Stockholm på Bandit rock awards idag! Jimmy fick ju det av mig i julklapp. Han är supertaggad och fått springa fram och tillbaka flera gånger för han glömt något.. Först var det hans ring som han hade glömt att ta på sig igen efter duschen, sen hade han sprungit ut i jobbarskorna... Haha! Sen kom han tillbaka igen och sa "biljetterna kan va bra också, he he!" Sen fick jag påminna honom om laddaren också.. Nej, han är inte så smart alla gånger, han tänker inte längre än näsan räcker och han har ett minne som en guldfisk ;) men han är underbar! Underbar på alla vis! Haha! 
Vi har precis ätit innan han åkte och jag ska jobba kväll, så jag ska sätta mig och läsa lite nu innan jag ska iväg jag också! :) ha en fin vårdag! 
Så typiskt våra katter! 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0