Sophie, lilla loppa!

Idag kom en barndomsvän hit. Sophie, om man skrollar bakåt i arkivet så finns många inlägg att läsa om våra äventyr! 
Tyvärr har vi glidit ifrån varandra men försöker hålla kontakten, och jag känner att, herregud vad jag vill ha denna människa i mitt liv! Underbara Fi! Hon är så otroligt härlig och fast det var 1 år sedan jag träffade henne nu så kändes det som ingen tid har kommit emellan! Det klickar så bra och det gör mig så glad, jag har inga problem att öppna mig för henne, för det finns nog ingen ärligare och bättre människa, egentligen! 
Vi får verkligen kämpa lite för att försöka ses oftare, för vi är otroligt lika, tänker lika och har samma drömmar om livet! Våra katter speglar sig i oss, de är identiska och hur kul är inte det? 
Så faktum är, hur viktigt det än är att träffa nya människor och vänner, under hela livet, så håll förbannat hårt i de vänner från förr, om de är värda att hållas kvar! Du kommer tacka dig själv i all framtid för det! 


Gamla bilder, härliga bilder från den där dumma tiden som man gärna vandrar hand i hand med någon som funkar lika dumt, för att sedan kunna sitta i en soffa 6-5 år senare och kunna skratta åt det och drömma om framtiden ihop! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0