Mammamys och biltvätt

Igår jobbade jag lite, det var ett vak och avbröts ganska snart. Så då åkte jag till mamma, det var bara hon och jag i flera timmar! Väldigt mysigt och välbehövligt. Mycket prat och mys med världens bästa mamma! Det är tufft att hon bor så långt borta, det tar nästan en timme att komma till henne, förut tog den 13 minuter, innan det var hon bara en trappa bort. Fy, jag behöver min mamma, det är hemskt att hon är så långt borta. Men dessa stunder, de är guld värda! Helt underbara! 
Hur som helst, jag kom väl hem vid 18 tiden på kvällen och då tyckte Jimmy att vi skulle åka och tvätta bilen, hm jaha, en fredagkväll tänkte jag... Ja ja vi åkte! Och tänk! Det var skoj! Jättemysigt faktiskt! Och fin blev han! Lille Uffe! Japp, det heter han! Och vi är helt förälskade i honom. Det känns underbart att äntligen få njuta av att åka bil igen! Få köra bil och njuta av det! Det var längesedan nu. Så vi höll på i över en timme och städade, tvättade och putsade! Jag brukar klättra runt som en apa och torka o fixa inuti bilen, men fyyy så osmidigt! Haha, det gick, men det var förbaskat osmidigt ska ni veta och jag fick sådan halsbränna så jag trodde jag skulle slita bort hela halsen på mig själv! Haha!
Sen åkte vi hem och åt korv med bröd och såg "12 years a slave", den var otrolig, på många sätt, hemsk, fin, fruktansvärd, tänkvärd och absolut sevärd! Kolla in den, snälla! Alla behöver se denna film! Kalasbra! 



Vi är så duktiga!! 😊

Kommentarer
Postat av: 'amanda

Såg den på bio här för ett par veckor sedan men... jag somnade :( det var en bra story men den var så seeeeg... hahah

Svar: Du är ju tokig ;)
Signe Connman

2014-03-10 @ 07:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0