Hormondipp och shopping

Idag började dagen, trots solen, med störta deppen, allt var blä! Utan att vara blä, kände mig ensam och övergiven, ledsen och trist! Som tur va hade jag shopping inplanerat på schemat idag, med Mia! Tjuhu! 
Okej, de va inte tjuhu förren vi kom iväg, men efter några minuter i bilen var humöret på topp igen! Så idag har jag shoppat kläder till bara "me, myself and I" så att säga! 
Det blev tre klänningar, en bikini, ett linne och en blazer! Otroligt nöjd och glad att jag hittade saker jag letat efter så länge 😊 
Ikväll nu snart, ska jag till Hugo och käka med bruttorna! Jättemysigt ska det bli 😊 
Så en kass hormondipp blev en härlig vårdag med vänner! Det är himla trevligt när det blir så! 


Jag hittade en fodralklänning!! Som passade!! Jätteglad, den fick som sagt följa med hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0