Gravidtankar


Tänk att jag, som alltid drömt om att få gå runt med en bebismage, få känna den där känslan av lycka och kärlek, befinner mig just där, just nu! Det är ganska så fantastiskt! Och tänk att man kan längta till smärtan, till den dagen, då man önskar att man bara kunde få slippa undan, tänk att man längtar med en skräckblandad förtjusning, allt för det lilla livet i min kropp som då kommer vara redo att möta oss! Det är så mycket i en graviditet som förvånat mig! Så mycket som fått mig att stanna upp och bara känna sig alldeless lugn! Att ligga och titta på vårat okända mirakel i magen, där h*n sparkar och far så att man tror att h*n ska sparka sig ut ur magen, känna hur det spänner och trycker när h*n ändrar läge. Allt är så häftigt, och allt känns så naturligt! Jag längtar ihjäl mig efter dig, skrutt❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0