Fest

Suck, skrev ett jättelångt inlägg som försvann... 
Hur som helst! Igår var vi på fest! Jag har nog varit på två ordentliga fester sen i september, har inte känt behov eller ork av att vara med på massa alkohol, jag har hellre bjudit hem vännerna på myskvällar. Men igår fyllde två av mina finaste vänner år, och jag kände mig taggad, så vi åkte dit och hade så kul! Jag drack alkholfria drinkar och hade kul med fina människor ❤️ 
Livet är bra härligt! 
Idag har jag varit helt färdig, jättetrött! 
Så jag har bara skjutsat hem Simon sen har jag slappat med Wilma i soffan. 
Bebis har tryckt huvudet utåt flera gånger nu sista timmen, det är så sjukt häftigt! Det känns som en sammandragning, fast bara vid en liten del av magen, sen känner man och det är som en hård boll som trycks utåt. Lilla hjärtat, längtar efter att få ha dig här på bröstet istället, få beundra alla dina drag, andas in din doft och bara få älska dig! 
Vi längtar efter dig hjärtat! 
Otroligt charmig bild på oss alla utom Linnea som tog bilden, och anna! 

Snapchat jao! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0