Bm och klänning

Ringde min bm (barnmorska) idag, då det blev lite sisodär förra gången när hon var sjuk och vi hade fått en annan för den gången. Vi klickade inte så värst och hon hade inte koll på mig/oss över huvudtaget. Så idag ville jag ha lite klarhet och ringde därför för att fråga lite frågor som inte blev besvarade förra gången! 
Världens bästa bm har vi! Jag trivs otroligt bra med henne och jag är så glad över att ha henne! Hade önskat att hon kunde hjälpa till vid förlossningen också.. Det skulle kännas så bra.. Men det får jag ju inte och detvet jag ju.. Det är märkligt att man har samma bm genom hela graviditeten och sen när man väl ska föda så är det en helt annan människa där, som man aldrig träffat... Men gilla läget helt enkelt! 
Jag mår hyffsat idag, ska ta mig till duschen och duscha av mig all sjukhet o se om jag kan bli en ny människa! 
Idag får vi hem våran bil! 😍 
Förresten är jag på jakt efter en långklänning att kunna ha den 24 maj, då vi ska på bröllop. Tror ni att denna funkar? På en bauta mage? Vill framhäva magen så mycket som möjligt på ett snyggt sätt! Den är i 100% polliester (s?) vad tror ni? Snälla säg vad ni tror 😘 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0