Aronmys

I Tisdags så kom Tobias och hämtade upp mig på morgonen, vi skulle hitta på något kul! Det slutade hemma i soffan hos dem och en massa härligt prat. Jag är så otroligt tacksam att ha honom i mitt liv, han är verkligen som min storebror, som man alltid kan vända sig till när man behöver prata eller bara gråta ut på en axel, framförallt så har jag så otroligt roligt ihop med Tobias!
Hur som helst så fick jag följa med upp till Aron när han hade vaknat, en yr liten gosse blänger som bara den på mig men skiner strax upp i världens finaste leende! Underbara lilla unge! Sen hade vi flirt kalas, Aron och jag!
Hela familjen Andersson/Svensson är helt underbara! Det är så skönt att komma dit, det känns så naturligt och bra och det är så kul att få se Aron utväcklas och få mer och mer egen personlighet!
Snart sitter vi där med våran lilla knodd och ser hur de leker ihop! Så otroligt roligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0