Slemproppen, på riktigt!

Förlåt tusen ggr om, om någon tycker detta är jättesnuskigt, men denna blogg är i första hand för MIN skull, där jag kan gå tillbaka och minnas! Så därför kommer jag lägga upp denna bild! 

NU, har slemproppen gått, på riktigt! Det har kommit små klumpar nu i några dagar men nu kom detta! Hur mycket som helst! 
Det är alltså 1-7 dagar kvar nu, sägs det iaf. Och enligt gener så kommer jag gå över lika många dagar som mamma gjorde med mig, hon gick över 3 dagar. Så imorgon, yey, fredag den 13e ;) håll tummarna! För jag börjar bli galen jag. 
Ny taktik, lugn o ro, ska lyssna på avslappningsövningar och bara slappa, för att köra järnet tar bara på min kropp och energi = deppig till tusen! 
Bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0