Magen 1-6 dagar efter

Kan inte förstå att våran flicka blir 1 vecka imorgon?! Vad i allsindar! Känns dock precis som Emma sa, på ett sett går det så läskigt fort och samtidigt känns det som det där lilla knytet alltid funnits där hos en. Stämmer verkligen! Hon hör hemma hos oss, ändå är det så svårt att förstå att hon, denna vackra lilla skapelse är min! Mitt barn! Det får mitt hjärta att slå dubbla slag av lycka! 

Idag är det alltså 6 dagar efter förlossningen, igår kom jag i mina gamla jeans! Jag är impad över min kropp! Riktigt stolt! Det ska byggas muskler när  kroppen är redo men just nu jobbar den bra genom amningen! 
Helt avslappnad på båda bilderna bör tilläggas 😉
1. 1dag efter 
2. 6dagar efter

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hon är så söt!!

2014-06-21 @ 19:58:26
Postat av: Anna

Herregud vad söt hon är!! 😍

2014-06-21 @ 21:27:40
Postat av: 'amanda

ah gud, lilla kinesbarn! Vad hon ar fin!

2014-06-22 @ 11:08:58
URL: http://ivag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0