Håruppsättning

Idag är det bal, tyvärr hänger regnet i luften och det är inte alls skönt ute, jag känner mig allmänt frusen och kall idag! Gör inget, vissa påstår att det är ett tecken på att förlossningen kan vara pågång då! Vi får väl se! Hur eller hur så kom Therese vid 12 och vi satte igång direkt! 
Vi utgick ifrån en skitsnygg bild som vi hittade, men nu hittar jag den såklart inte... Hur elr hur så blev resultatet såhär:
Vi blev båda nöjda och Therese hade gjort en snygg kall sminkning själv. 
Hoppas de får en toppen kväll! Själv ska jag spendera deni soffan, antagligen, jag vaknade 4 imorse och kunde inte somna om men det känna nu 😉 
För yttligare sammanfattning, ingen bebi än! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0