Gelémagen

"Åh jag kan ju inte påstå att jag tycker att min mage är så värst fin..." 
"Nu är du faktiskt känslig, älskling! Du har ju precis fött barn! Du är fin!" 
Aa justja.. Hehe 
Jo det är ju sant, men den är himla konstig nu, känns som en gammal tants dallriga mage det går inte spänna magmusklerna riktigt, men vad kan man förvänta sig? Egentligen! 
Jag är stolt över vad min kropp åstakommit men denna förändring från gravid, till att inte vara gravid, den går så fort! Det blir en chock att ta in att när man vaknar på morgonen är man stor som en flodhäst och sprickfärdig, några timmar senare är man inte gravid längre, du ligger där med denna skatt på magen ist för i! OBESKRIVLIG känsla! Helt och hållet obeskrivlig!
40+3

Gelémage dagen efter förlossning 
Magen i tisdags morse

Tisdags kväll 

Igårkväll. 
Förstå att första bilden är 1 vecka imorgon?! För en vecka sedan såg jag fortfarande ut som en ballong! 
Waow! O nu ligger hon här på mitt bröst 
Tuva Elly Maria Connman ❤️ 

Den vackraste jag vet ❤️ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0