Full fart!

Idag har vi hunnit med mycket! Och ändå är jag inte helt däckad som jag brukar känna mig såhär dags, känns som att man börjar komma in i mammarollen mer o mer, jag älskar mitt liv, jag älskar Jimmy så högt och högst älskar jag den lilla människa vi skapat, för mig är det fortfarande overkligt! Vet knte när jag ska förstå att hon faktiskt är våran❤️ Det är för bra för att vara sant! 
Hur som helst! Vi har; städat chillaburar, dammsugit, fixat disken, tvättat, vikt tvätt, varit i garaget, promenerat, storhandlat, plockat, badat Tuva och nu sover hon och vi ska göra detsamma! Hoppas ni haft en minst lika bra dag, mina vänner! Imorgon är det kalas för Aron som fyllde 1 i onsdags! Stora killen!❤️ 

Aron-bus❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0