Första mötet

Midsommarafton, det var en bra dag. Vi invigde vagnen med en liten promenad, Tuva sov som en stock och verkade gilla sin vagn! 

Den är ju så fin så jag vet inte var jag ska ta vägen ju 😍 

Sen åkte vi till kvarsebo, där har de midsommarfirande varje år men vi kom dit lagom när det var slut, gjorde inte så mycket dock. Vi hälsade på min morbror och hela bunten, och på mormor o morfar, såklart. Sen åkte vi ner till djupvik, där bjöds det på sill och potatis! Urgott och så kul att få se Tuva ihop med sina gammelmorföräldrar! Så otroligt fint. ❤️


När vi väl kom hem tänkte jag att shit, hon kommer säkert inte sova ett skvatt idag så mycket grejer som hon varit med om idag, men ojojoj, var förra natten bra så var det inget emot vad denna var 😍 underbara unge! 
❤️

❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0