Bb-natten

Skulle vilja lägga fram mitt ord om bb och att inte få egna rum. Fy fan, säger jag bara! 
Vi trodde vi skulle få ha rummet för oss själva (dubbelrum) men sån tur hade vi ju inte.. Men det var ju inget mer med det.. Trodde jag... För denna stackars lilla flickan har inte sovit många minuter inatt. Medan våran tös sovit som en stock hela natten. Och när den lilla ungen sovit har mamman och hennes syster dragit de värsta timmerstockarna jag varit med om någonsin. Så jag har sovit max 20 minuter denna natt och det känns fruktansvärt retligt eftersom att jag hade haft möjlighet att fått vilat upp mig efter förlossning och allt som hänt, eftersom våran lilla har sovit så otroligt bra. Fy så jag stör mig att vi inte åkte hem igårkväll! Men nu är det läkarrond vid 9 och efter det tar vi med oss våran sessa hem! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till prinsessan!!!!

Trist att den totala upplevelsen grusades av snarkningar etc. från grannen.
/Håkan

2014-06-16 @ 17:04:05
Postat av: Tobias

Vi hade ju också ett dubbelrum. Det sög! Vi vill ha singelrum till nästa barn! :D

Svar: Vem vill inte det?:)
Signe Connman

2014-06-16 @ 23:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0