Aquagolf

Igår åkte vi in till stan en sväng och inhandöade lite studentpresenter! Blev himla nöjd med köpen och jag tror båda våra studenter kommer bli nöjda! 
Sen åkte vi hem en snabbis, packade in matvaror och satte i babyskyddet i bilen! Mah! Kom nu lillevän! Till och med Ulf är redo för dig nu! 
Sen åkte vi in till stan igen och hade en grillkväll hos Acke med Erik o Chrille också. Det blev god mat och mycket skratt och musik. Det är så härligt att umgås med Jimmys kompisar, världens bästa grabbar! 
Men jag som är världens kvällströttaste människa fick avbryta kvällen vid halv tolv, då vare läggdags för oss ;) 
Idag åkte jag och införskaffade mig något som jag letat och längtat efter huuuur länge som helst! Min alldeless egna Isfolket-serie, 30 av 47 böcker äger jag nu! Känns såååå underbart! Mina mina mina! (...ja jag är besatt av dessa varelser i denna serie!) 
Sen åkte vi in till stan och umgicks med Icka och Johan, vi åkte och spelade Aquagolf! Aldrig gjort förut men oj! Det var skoj! Men detta med att böja sig ner och lägga en boll på plats varje gång blev både slitsamt för en redan påfrestad rygg och sammandragningarna blev galna så jag körde inte jättelänge. Ryggskott är någpt jag vill undvika nu! Haha! 
Johan vann två grejer, elr en än sålänge, den andra får vi se om den andra blir en vinst imorgon! Duktiga Johan! Det var hur elr hur supertrevligt och efter det åkte vi och käkade glass på Halvars! MMMMMOMS! Polka och apelsin is my lööööve! Nomnomnom! 
Nu håller vi på med lite middag, ryggbiff, sås, pressad potatis och en god sommarsallad! Enkelt men så jäääädrans gott! 
Imorgon ska vi fira mamma ute i Arkösund, aldrig varit där så det ska bli skoj o se vad det har o bjuda på! 
Sitter dock nu med sammandragningar och förvärkar så vem vet! Drar det igång nu?? 
Nä tror inte det :) 



Kolla in vilka superfina Liljor vi köpte förra veckan! De var bara knoppar då men nu jädrar slår de ut en efter en 😍 doftar underbart och det är så galet vackra blommor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0