+4

Fy katten så träligt det är att gå över tiden! Jag vill inte mer nu! Vill att det ska komma igång nu! 
Igår firade vi iallafall mina två kusiner som tog studenten! Duktiga tjejerna! 
Såklart inte på samma ställe, det är väl onödigt liksom 😉 
Nä så först var det för min rara lilla mc Tuld! Också döpt till namnet Matilda, som tog sin student. En mycket hes och kanske inte helt nykter tös kom hem i en superfrän bil ihop med sin bästa vän Alva! Så okej, 3 studenter firade vi igår! 
Dock var vi tvugna att åka igen såfort vi pillat i oss lite mat, det bjöds bla. På rökt bäver! Otroligt fränt!! Och riktigt gott! 
Sen begav vi oss vidare mot Kvarsebo, bilresan var vidrig, jag hade så ont av sammandragningar och dyl. Så jag trodde vi skulle få vända och åka hem igen, tänkte att yes! Nu är det på G! Men nä så fort vi kom fram och klev ur bilen så kände jag inte mer sen.. Mah! 
Så vi firade även duktiga Sophie som kom fram med en trasig klänning och champange över hela sig! Så stolt över mina fina duktiga kusiner och jag känner mig så fruktansvärt gammal! Haha! 
Det var hur elr hur himla trevligt och samtidigt skönt att göra något annat än bara ligga hemma och vänta! 
Idag är det kalas för Linnea och Gustav, så vi ska väl försöka pallra oss dit också! Lr lunka, elr stonka fram.. Ja ja hur son helst blir det bra! Har ungeninte kommit imorgon så blir det gränges trappan här i Finspång! Då jäklar! 


Gustav, också en av kuselinerna och Sophie 

Hann aldrig ta ett kort på Matilda men tro mig, hon var superfin! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0