Sova? Vadå? Näää

Bebisar sover mycket... Jo tjena.. 
Fröken har varit vaken nästan hela dagen också. Tre ggr har hon fallit i så pass djup sömn och sovit i ungefär en halvtimme/timme per gång. Jag har passat på och sovit jag också men ögonen går i kors nu iallafall så det får faktiskt bli sängen nu. Vi har iallafall haft en skön dag, vi tog en promenad till Grillen och köpte glass och vandrade runt i bruksparken och slottsparken tills Tuvan tillslut slumrade till ett tag. Nu ikväll har vi sett film ( Jimmy, jag och Tuva tog visst en powernap) sen åkte Jimmy efter pizza, åh så gott det var! Evigheter sedan vi åt pizza! 
Nu har vi precis sett klart sommarkrysset, vi har märkt att det är ganska kul att lösa kryssen i det programmet! Pensionärsvarning, oh yes ;) 
Nä nu säger vi godnatt! 
Denna underbart fina filt har mammas bästavän Eira sytt till Tuva, jag tycker att den är sååå vacker! Rena konstverket! (På bilden är den vikt på mitten, så bara halva syns) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0