Sommarhetta!

Herregudarns så varmt det är! Skulle verkligen inte klaga om det inte vore så att vi har en liten 5 veckors gammal liten bebis som inte alls är så förtjust i denna hetta! Lilla hjärtat! 
I söndags löste vi det genom att åka ut till Svärtinge och njuta av vädret ihop med lite vänner i svärfars pool.

Igår åkte jag, Tuva, Sofia och Linnea ner till Djupvik och mormorfar, helt underbar dag! Vågorna slog mot stenarna och det fläktade skönt ifrån Bråviken. Solen sken och vi hade det otroligt gott! 
Tuva njöt i gammelmormors famn (sov som en stock) kändes skönt att hon slapp svettas och ha panik över värmen! 

Idag däremot, hade jag planerat in en klippning och så skulle Mia och Leijonet komma, så då fick vi vara hemma och inne! Väldigt varmt, klibbigt och en grinig liten Tuva.. Vi tog ett bad och det gillades skarpt. Det har varit att badda kroppen, amma och vila. Det har funkat ändå! 

Imorgon ska vi fika med världens bästa Fia! Som jag saknar min bästa vän! 
Sen åker jag och T till T:s farmor och myser. På kvällen ska vi till farfar o grilla! Helt underbart att få vara mammaledig i dessa tider och uppleva dessa dagar ihop med min familj! J jobbar på dagarna men vi har ändå em och kvällar ihop! Älskade oss❤️ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0