Sommardagar

I förrgår vaknade vi vid 6 när Jimmys klocka ringde för jobbet för hans del. När klockan blev 7:30 fick Tuva panik på värmen, så jag ringde mormor o morfar och bad om att få komma ner till djupvik. 
Där hade vi en toppendag i solen, det fläktade så skönt och vattnet var hur skönt som helst! 
Igår bestämde jag och Ninni att åka till stan, det var varmt men otroligt skönt inne på Ingelsta! Så vi shoppade loss, jag hittade en hel del! En klänning, en kjol, ett par shorts, en keps, en amningsbh och ett halsband! Sen lite presenter!😊 
När man kollar kläder och inser att Tuva har alla klänningar från Newbie, ja, då har man mycket kläder till den lilla loppan! Haha! 
+ att jag fick en klänning av Ninni när vi kom hem! 
Efter staden åkte vi och fixade mina naglar hos världens bästa Klara! Pastellblå, spetskant och blommor! Helnöjd o nu känner jag mig fin! 
På kvällen åkte vi till Bosse o Tina, åt en god pasta sallad och umgicks med Lisa och Ida som är hemma o hälsar på, det är Jimmys faster och kusin från Danmark. Även Emmelie och Piere var där. 
Jag hjälpte Ninni o plocka i hennes hus, stökigaste på länge! Haha! 



Klänningen jag fick av Ninni, den är, som ni ser, korslagd framtill vilket gör den amningsvänlig! Gör ju inget om man kan få känna sig snygg samtidigt som man ammar👍

Idag ska vi ner till djupvik igen, idag är det alldeless fuktigt i luften!
Hoppas ni får en fin dag hur eller hur! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0