Morgonpigg ❤️

Morgongos!
Vad gör det att klockan är 6:56 en söndag när världens raraste flicka vaknat och vill ha mat och är helpigg? Ingenting! För vi har fått sova sedan 23 igår med en matpaus på 20 min vid 3. Åh så skönt! Underbara unge❤️ 
Våran underbara unge som blir 3 (?!?!) veckor idag! Herrejisses så det går undan! Samtidigt som det känns som att hon alltid varit här!❤️ 
Igår var jag och Fia iväg på mer äventyr, vi skulle leverera en av mina chillor som flyttade. Så nu har jag 6 chillor bara. Så några har jag nog inte haft på... År! Men det känns bra! De här jag har nu är väldigt speciella, var på 3 är egenuppfödda, så de ska vara kvar. 
Efter det äventyret åkte vi ut till Svärtinge till farfar Bosse och faster Tindra. Grillade och såg sommarkrysset. Vi försökte vinna men nä sån tur får man ju inte ha ;) man kan inte få allt! 
Idag kommer Klara och myser med oss lite! Sen ska vi till farmor Nettan på myskväll! Underbart med semester! 
Morgongos ❤️ 

Pappas flicka😊 
Amningsmaffian! 😉

Helt okej!👍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0