Mitt barn


Du, min älskade unge, hjärtat svämmar över när jag tänker på att just du är min unge. Dig som jag så många gånger drömt om, du som har sett in i min själ för så länge sedan, den längtan jag hagt efter att få se denna lilla flicka i det verkliga livet, ångesten över att kanske inte få träffa dig. Nu ligger du här på mitt bröst, du passar så bra där, mitt älskade barn. Jag får äntligen se in i dina vackra ögon som rymmer hela universum! Mitt älskade barn vad jag är galen i dig!
Jag kommer alltid finnas här för dig, i alla lägen kommer jag finnas för Dig! Livet har äntligen fått en mening, meningen med mitt liv är du, Tuva, allt annat är oviktigt. För dig kan jag dö 1000 gånger om, men det vill jag inte, för jag vill leva med dig, se dig växa, utvecklas och lära dig se livets alla goda ting! Livet kommer inte vara enkelt alla gånger, men kom då ihåg att jag alltid finns där för dig. Mitt hjärta, sov nu mitt hjärta, imorgon är en ny dag ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0