Kalas och sömn!

Igår var vi på kalas. Jimmys farfar fyllde år så det blev grillkalas hos Jimmys faster och hennes gubbe! Tuva har varit så grinig i några dagar nu, vi har varit ganska säkra på att det är pga värmen, igår fick vi det bekräftat, det vsr lite svalare igår och hon somnade till i Jimmys famn medans jag åt. Så han la ner henne i vagnen och där sov hon i typ en timme(?!?) sen ville hon äta sen somnade hon igen. Hon sov hela eftermiddagen och hela kvällen och jag kände ångesten över hur natten skulle bli... Tänkte att kuuul nu får jag va vaken hela natten... 
Ungen har sovit som en prinsessa! Vaknat två ggr för mat, klockan är nu 9 och hon sover fortfarande! Inte konstigt att hon varit grinig. Fy så träligt det är med värmen för henne! Jag klagar inte för min egen del men stackars ungen min! 
Hur som helst, Åke fick ett inramat foto på Tuva, det var dagens höjdpunkt att se hur glad han blev över det! Han är så otroligt go'! 
Sen fick vi ju äntligen träffa Lydia, Mickis och Andreas lilla tösabit. För nästan 2 månader sedan stod jag o Mickis på ett bröllop, båda på bristningsgränsen med våra stora magar, och nu stod vi istället ihop med våra två vackra flickor i famnen! Så otroligt, underbart! 
Idag kommer Jimmie, Jimmys kompis och hälsar på. Jimmie bor i Skåne ihop med Martina, men är hemma i norpan nu under semestern! Sen ska Olivia hem idag. Har varit himla smärtfritt att ha henne här över helgen ;) inte alls så värst besvärlig! Haha, hade jag absolut inte trott heller, hon är så mysig, bivalottan! 
Foto: Sophie kusin 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0