Hallsberg och Tuvaluvan!

Ikväll var vi förbi hos Klara, har ju knte sett hennes salong än och åh! Så härligt hon fått det! Vilken dröm att öppna sin egna salong! 
Hur som helst, Tuvsans faster skulle fixa fransarna och hon har inte hunnit träffat Tuva sedan dagen vi kom hem från Bb! Så då passade vi på när hon var i finspång, så när vi kom dit tog Klara jättefina kort på Tuva! Jag blir helt varm och känns som att hjärtat ska spricka! Våran fina fina tjeja❤️ 





Annars idag så har jag, Tuva och Sofia varit på lite äventyr! Vi ålte till Hallsberg och besökte dollarstore ;) vi är ju lite dollarstore freaks! Haha! Vi gillar besöka nya dollar store så denna fick medelbetyg ;) men det har varit en så fin dag och vägen till Hallsberg var helt otroligt fin så det blev en härlig tripp! Tuva har varit så otroligt duktig hela dagen och bara gillat läget hela tiden! Blev även glass i hjortkvarn! Möms! 
Imorgon ska vi på lite mer äventyr, då ska vi till Mantorp och leverera en av mina chillor som ska flytta!
En helt underbar dag har vi haft och nu har vi precis käkat lite och varvar ner i soffan! Snart blir det sängen och sova för lilltösen! 
Solen är härlig mina vänner! Allt blir så mycket härligare! Äntligen sommarkänslor!❤️ 
Och ikväll spelar Lasse i Linköping, hoppas alla som får uppleva honom njuter till tusen! Jag är lite avis!
En sovandes prinsessa, med en massa gosedjur från nära och kära som vakar över henne❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0