Fortsättning

Ringde 1177 bara för att rådfråga om vad jag skulle göra med mjölkstockningen och när jag nämde feber fick jag ringa bvc för att rådfråga istället, det visade sig att jag hade gjort precis rätt, och att jag hade feber var inget farligt, mest bara träligt, och dethåller jag ju med om.. Att ligga med influensa känningar är ju verkligen ingen hitt! Men jag blev rådd till att bara ta det lugnt och att avboka hörseltestet. Så idag får det bli en lugn dag, bara jag och Tuva. Skönt! 
Blir det bättre får jag väl linda om tuttarna och ta mig en promenad för just nu skiner solen! 
Aja, ville mest anteckna detta så jag kan gå tillbaka i framtiden om jag får skiten igen så jag kan komma ihåg vad som sas då! 
Nu sover Tuvsan på mitt bröst och nog är det mysigt! Men jag vågar inte somna då, så jag ligger och kollar på tv. Mysungen var jätteduktig inatt och sov hela natten i sin babykorg, kändes inte så jobbigt som jag trodde att det skulle göra! Stolt mamma❤️ 
Igår var dessa brudar och gosade med lilltjejan!:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0