Dagens alla äventyr

Herregud, hur håller man ihop efter en natt med bara 3,5 timmars sömn? Ändå känner jag mig inte helt färdig, märkligt! Idag har vi haft fullt upp hur elr hur. Först blev det lite plock i lägenheten, sen åka och fixa fransarna för min del. Idag provade Klara en ny variant fransar på mig, så kallade volymfransar. Vi får se om de funkar bättre på mig. 

Sen åkte vi till Krokek och hämtade Olivia, hon ska sova hos oss i helgen. 
Vidare in till stan där vi tog en sen lunch på Paus! Mums för deras sallader!❤️ 
Jimmy var lite spontan igår och bokade in en tatueringstid idag, så vi hoppade in på studion och efter 9 minuter satt tatueringen på plats, nu har han trotsat mig för andra gången men denna tatuering gjorde inget. Har alltid sagt att han inte får tatuera händer elr halsen, handen gjorde han förra året och nu hamnade Tuvas namn på hans hals, bara för att det är Tuvas namn så är det okej. Hon är och kommer alltid vara den viktigaste personen i hans liv. 

Nu ikväll har Tuva fått bada, det var mycket populärt den här gången, hon vill ha det lite varmare och ganska mycket vatten, då är det härligt! 
Nu har hon slocknat för natten och vi hoppas på bättre sömn inatt för oss båda :) 
Nu väntar jag och Olivia på Jimmy som är o hämtar pizza! Sen har vi köpt galet mycket godis och så har vi chips, en riktig fläskiskväll ska vi ha! Dock sängen tidigt! 
Bye!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Blir så glad av att komma in på din blogg och mötas av nya inlägg!

Svar: Åh tack fina du!😊❤️
Signe Connman

2014-07-18 @ 23:25:37
URL: http://michellehaag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0