Beställningsdag

Andra natten i babykorgen inatt, gick helt underbart, hon sover väldigt bra när hon sover i den, jag sover också mycket bättre och känner mig mycket mera utvilad. Lilltösen var ju som sagt mycket vaken igår, hade en "beställningsdag" som jag o mamma kallar det, när hon ligger och snuttar ungefär hela tiden för att stimulera så min kropp producerar mera mjölk, de dagarna är inte helkul, då det ända som duger är tutten, även om det är slut i tutten ska hon snutta och det är inte alls skönt! Men huvudsaken är att hon är nöjd, då är det värt lite pain! Hon fick även bada för andra gången igår! Igår gick det mycket bättre, hon tyckte det var jättemysigt och njöt för fulla muggar! Det var desto träligare att gå upp ur badet! ;) jag förstår henne, det finns inget bättre än att få ligga i ett skönt bad och känna sig avslappnad! 
Idag mår jag mycket bättre dessutom,  så idag ska vi ta en promenad ner till ica och hämta ut paket och handla lite! 
I em kommer Sophie och Emma och hälsar på! Mys! 
Tröttmössan! ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0