Äggstockning👎

Jag är nog lite dum i huvudet som inte sover... Lillan har fått mat och ny blöja och sover, så varför sover inte jag? Jo för här ligger jag med mjölkstockning, feber och ont i hela kroppen... Fy fan säger jag bara, svettas som en gris och känner mig allmänt blä! Idag ska vi dessutom på hörseltest med Tuva.. Inte alls sugen när jag mår såhär.. 
Fy fan... 
Nä, sov Signe! För sjutton! 
Btw! Inatt är första natten som Tuvsan sover själv! Hittills har det gått jättebra och jag blir så stolt över våran snälla lilla bebis! Och äntligen chans att bara få ligga och hålla om varandra! Det är nästan som när man började träffas, ligga och hålla om, kyssas och bara ligga och titta in i varandras ögon som utstrålar så mycket kärlek att det gör ont! Herregud vad jag älskar min familj! Min familj! Häftig känsla. 
Men nä! Sov! 
"Du är ju världens sötaste, hjärtat!" 
Att höra de orden, när han säger det till sin dotter, åh! Det gör liksom inget att jag glidit ner till en 2a plats! Det finns inget finare än att se Jimmy och Tuva ihop ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0