Planer

Idag, så händer detlite saker, jag ska snart iväg på massage till Lisa, vi får se hur det går att ligga på magen, det är ju inte helskönt längre, lägger mig på mage i ren vana när jag lägger mig, men faller ganska snart över till sidan, känns mer fritt. Så vi får se om det funkar när jag ska ligga på en massagebänk, men jag är i behov av en massage nu, dels har jag fått känningar i svanken, sen har jag så sjukt mycket knutar i axlar och skuldrorna. 
Hur som helst, efter det ska jag klippa Rasmus och Alvin, mina stamkunder! 
Efter det ska jag invänta att Amanda slutar jobbet, vi ska hem till Åfallet ikväll och ha spa/tjejmys, ansiktsmask, hårinpackning (till mig) frukt och annat härligt mys! Vi ska även se på film. Åh jag längtar gärnet! Så skönt ska det bli! 
Nu är det bäst att jag sätter fart så jag kommer iväg! 
Kramgos!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Signe inte blev jag nakenchokad det var ju vackert Morfar

Svar: Söt du är morfar! Tack för det!
Signe Connman

2014-02-13 @ 14:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0