Kvällsmyser

Såhär ser det ut oftast hos oss när jag inte jobbar kväll, då ligger jag med en katt på magen och oftast är det Wilma, ikväll har bebis sparkat väldigt tydligt och jag har både känt en och två hårda sparkar längre upp mot mellangärdet nu. Det är så otroligt mysigt och häftigt! Men det var inte det jag skulle säga nu, utan Wilma, som ligger på magen, har ikväll känt av bebis!! Haha! Bebis sparkade som bara den och Wilma låg väldigt fundersamt och funderade på vad detta kunde vara.. Varför rör det runt i mammas mage? Ja du lilla snutta, vänta du bara, bebis blir större för varje dag och snart kommer du nog inte ens vilja ligga kvar på magen när skrutt sätter igång och dansar runt i mammas mage ❤️ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0