Dagarna i snön

Hej på er! förlåt för dålig update, men har inte haft så mycket att skriva om, vi har hittat på en massa roliga saker dock! Jag passar på att umgås så mycket som jag bara kan med min älskade "syster" och bästa vän som snart ska lämna oss här hemma i kalla Sverige för lite äventyr i stora landet på andra sidan jorden, Australien! Jisses, jag får seriöst ont i magen av bara tanken på att inte kunna prata med henne när jag vill, inte få höra alla tokigheter som hon ständigt lyckas med med glimten i ögat! Nä! Inte sentimental, inte än! det är ju faktiskt lite mindre än en månad kvar! Många flera dagar ska upplevas med den skruttan! Vi har bla. haft filmkväll, vi har haft Aliaskväll och vi har haft en pulka-efterbilen-kväll! Jag körde bilen och efter satt Jimmy och Amanda på varsin pulka och tacklade omkull varandra så mycket som de orkade! Otroligt roligt och när vi väl kommer till vägens slut så märker de att deras pulkor har slipats upp fullstädnigt! Det var inte mycket kvar av dem!
Det har hur som helst varit många bra dagar med Amanda och Jimmy! Det är så kul att de två, som är de viktigaste i mitt liv, går så bra ihop! Det är lycka det!
Hur som helst, igår så såg jag och Jimmy på Frozen, KAN HA VARIT DEN BÄSTA FILMEN JAG SETT PÅ LÄNGE!
sen älskar ju jag disney och tecknat/animerat! Så det höjde ju allt liksom ;)
Sen när vi la oss i sängen för att sova så började skrutten i magen fara runt, så jag la Jimmys hand på magen och rätt som det var så kom det en liten spark, Igår kände Jimmy våran lilla skatt för första gången! Och imorgon har vi gått exakt halva tiden :')
Nä! Nu är det såhär! Att Sofia, min lilla höna, den rödhåriga faran, ska komma snart på lite b-day fika, då hon fyller 22 idag! Jävlar så gamla vi blir! Herre min skapare! Tur att det är typ 9 månader kvar till att jag blir så gammal!
Hur som haver, good bye.
Får bli en gammal bild på mig och Jims, jag sitter på hans dator och han har inget överflöd av bilder på den! Och jag tycker inte om att lägga upp inlägg utan bilder i!

Kommentarer
Postat av: 'amanda

fantastiska du :) och fantastiska er förresten!

2014-01-22 @ 00:04:59
URL: http://egao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0