Brudhäng

Idag har vi haft en slappisdag, bara plockat efter gårdagens kalas och sedan har jag läst i min bok som jag fick tillbaka igår efter år av saknad! Jag glömde en Iskolket bok hos Matilda och Emilia för kanske 3 år sedan och igår fick jag äntligen tillbaka den, så nu har jag svårt att släppa den! 
Jag fick dock några fina brudar på besök, plus Knut. Så då slet jag mig gärna från boken för lite bebismys och allmänt tjejsnack! Tänk så skönt det kan kännas i hjärta och själ efter en kväll med barndomsvänner! Känner mig så lyckligt lottad, när jag ligger här, med bullen i magen som just nu dansar tango, kanske retar h*n sig på att Sally ligger på magen, jag själv tycker det är skönt att ha henne där, det vibrerar skönt när hon spinner och hennes värme mot magen känns avslappnande, men iallafall! Jag känner mig så lyckligt lottad som har så mycket fina människor i mitt liv! Det är obeskrivligt så lycklig jag känner mig just nu! 
Imorgon ska vi få se våran lilla skrutt igen! Se så allt är bra där inne, få höra på hjärtljud och bara få njuta av att se dig! Så spännande det ska bli! 
Nu ska jag läsa några rader (läs sidor, heslt kapitell) innan ögonen faller igen fullständigt på mig!
Dagens bulle! Jag är nu i v 19 (18+4), tänk att på onsdag har halva tiden gått! ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0