Bh storlek

Jag har då alltid, från att jag började få bröst, haft väldigt små bröst. Jag själv har tyckt att de vara oproposkonerliga mot resten av min kropp, men sedan pluset visade sig har mina brön plusat på sig så pass att ha gått från en liten b kupa till en c kupa! Detta är helt otroligt enligt mig själv, jag stod i affren igår och tänkte att " den här kommer jag aldrig någonsin kunna ha! Den är ju enorm!" Men så skönt den satt, Täckte hela bröstet, satt bra runt om och kände att jisses amalia vilka snygga böst jag fått! 
Tänk vilket intressant inlägg men jag känner bara att detta måste skrivas ner! Lyckanär total! Puss på er!
I brist på bilder fick det bli en ifrån i somras! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0