Stick i fingret och en nedkissad katt

Ja det blir lite sammanfattning av gårdagen och vad vi hunnit med idag.
Igår var jag o träffade chefen på morgonen, ang mammaledigheten, herregud vilken trevlig chef jag har! Hade jag vetat det tidigare så hade jag sparat många svordomar, då hon är förbaskat svårt att få tag på ;) 
Sen hem o städa chillaburarna. Även betala räkningar och annat skoj! Vid halv fyra var det dags för mvc, där våran barnmorska var sjuk, så det blev en annan, en annan som ville sätta igång och sticka mig! Nähä tack du, sa jag, Monika sa att jag inte skulle det så det tänker jag inte! Det vill jag vara förberedd på innan! Men ett stick i fingret fick hon ta, jag är ju inte den som är den ;) det gick bra och jag följer alla kurvor perfekt! Bebis mådde bra och vi är så glada :) 
+min mage är perfet rund o fin! Lagom stor och allt! Så nä jag har ingen liten mage, den är som landet Sverige, lagom!
Idag var det dags att ta av stygnen på Sally, hon kissade dock ner sig på vägen dit! Så vi fick torka både katt och transportväska innan hon var någorlunda duglig till att komma in till doktorn, väl där inne gick det hur bra som helst, hon är ju lite svullen men absolut inget att oroa sig för! Skönt! 
Därefter åkte jag o Zarah, som var rar o hängde med! Till mammas jobb o lämpa av lite kläder, sen åkte vi till mc donalds och fikade på glass o paj! 
Därefter unnade vi oss lite shopping, jag handlade presenter åt alla tre födelsedagsbarn som vi ska till i helgen! 
Därefter hittade jag två tröjor till mig, och lite bebiskläder (går inte låta bli!) 
Sen begav vi oss hemåt! 
Nu har jag tvättat transportväskam, badat Sally (inte glad, inte alls glad!) 
Rensat kläder och vikt in kläder, nu går tvätt maskinen för fullt och jag ska vika in tvätten som torkat! 
Ska försöka slänga ut lite kläder till salu också, så man blir av med lite! 
Babynestet jag fick av Therése i lördags! Visst är det fint? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0