Smärtlindring

Har ju misstänkt att lilltösen haft ont efter ingreppet, då hon är så himla på att slicka och dra i stygnen, så idag, när jag ändå fick åka hem så ringde jag veterinären och frågade om man bara skulle låta henne ha tratten hela tiden eller om vad vi skulle göra. Snittet ser ju väldigt fint ut ich det är inte svullet eller något. Men det är himla träligt om det skulle bli något. 
Han trodde det kunde bero på att hon har lite ont och det vore ju inte så himla konstigt! Så idag har vi jagat bokstavligt talat JAGAT efter medicin, han hade skickat ett fax till ett av apoteken här i Finspång men jag fatta fel och åkte till ett annat men när jag tillslut kom till rätt då hade de inte medicinen hemma så då fick jag ringa och be honom skicka till ett annat apotek och där tillslut fick jag det! Så nu har hon fått första dosen, vi får hoppas det hjälper, huvudsaken är ju att hon inte har ont! 
Sen har jag äntligen fått tillbaka papperna från min chef! Så idag fick jag äntligen iväg papperna om gravid.penningen! Hoppas nu bara inte det är försent! 
Så lite nytta har jag minsann uträttat trots att jag faktiskt mått pyton hela dagen! Klapp på axeln till mig själv! Nu ska jag ta en kopp te. Zarah kommer snart och pratar lite. En lugn kväll med andra ord! 
Kvällsmys med husse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0