Skrutt växer så det knakar (i ryggen)

På en månad har det hänt en hel del! 
Häftigt va? 😍 
Något mer som händer är att jag börjar få ont i ryggen, och vikten står still, jag gick ju ner en hel del när jag mådde så dåligt. 
Och nu har jag ökat 800 gram typ på en månad.. Inte allt för kaxigt men men, nu har jag ju bra med matlust och jag äter regelbundet och bra kost då det kommer nog :) är ju skönt om jag inte rasar iväg i vikten också, så vi får väl se! På tisdag ska vi till barnmorskan! Spännande och se vad som görs då? Tror det är hjärtljud stick i fingret och vikt, men vi får se :) 
Jag har sovit hos mamma inatt så imorse så kände hon första buffet från bebi, hon blev imponerad att det kunde kännas så tydligt, och att det är krut i den lille, en stark liten krabat! 
Då fick jag ett sting av stolthet! Mitt lilla hjärta! Stark o kry! Så lyckligt lottad! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0