Promenad

Jag har varit fruktansvärt dålig på Tt motionera nu när jag blivit gravid, dels har jag mått som jag mått och varit trött, men det är bara dåliga ursäkter! Ursäkter som slutar med någon timmes sömn i soffan istället för frisk luft. Inte okej... Men nu mår jag ju bra, o marken är bar! Jag hoppas att våren är pågång, men det känns så tycker jag! I hela kroppen liksom! Så idag, låg jag i sängen efter att jag ätit frukost och kände hur jag nästan inte ens kunde andas! För att jag hade så mycket energi. 
Så jag drog på mig lite varma kläder, drog igång en maskin tvätt och satte musiken i öronen och gick! Och när jag är ute på promenad kan jag varken gå lugnt eller vidare kort, jag som tänkte, jag börjar med en liten runda så går jag längre imorgon, men det slutade med en rask promenad på 45 minuter! Helnöjd!! 
Men min höft strejkade lite när jag gick i nerförsbackarna, får köra lite övningar så jag bygger upp lite muskler där istället! 
Hur som helst, en skön vårdag i februari. Solen skiner och jag är lycklig! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0