Dessa sparkar

Dessa sparkar, rörelser och kullerbyttor jag känner dagligen nu förtiden, är det mysigaste och häftigaste jag varit med om! Det är en känsla som är så obeskrivlig och otrolig.
Jag trodde jag skulle tycka att det var läskigt, ja menar när Tindra låg i magen och Tina kunde berätta hur hon låg där inne så blev jag svimfärdig! Det kändes otäckt att det låg en människa där inne, självklart var det saker jag redan visste, ändå blev det väldigt påtagligt och chockerande! Men nu, nu sitter jag här själv med en sparkande unge i magen! Och det är det bästa jag vet! Att känna en liten fot här och där, känna hur tydigt skrutt ligger åt ena eller andra hållet, en rygg där och en fot där! Det är helt otroligt! Och eftersom det tar så lång tid, att allt kommer så smygande och sen är där ständigt, varje dag! Det gör det hela så naturligt och härligt! 
Detta är det häftigaste jag varit med om! Älskade lilla unge ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0