Badbalja etc!

Idag vaknade vi skapligt idag, eller vi, Jag vaknade skapligt! 
Jimmy vaknade vid halv elva ;) 
Fick besök av min jobbarkompis Therese! Hon hade en present till oss! Ett hemmagjort babynest! Jättefint, grått med vita stjärnor osv, bild kommer dyka upp vart efter :) 
Vi hade ett babynest som vi köpt bättre begagnat innan men nu har vi två! Och vad jag har förstått så används det flitigt den första tiden! Så då skadar det ju inte att ha fler, slippa flytta runt på det osv :) 
Sen åkte vi in till stan, där vi shoppade lite på babyproffsen, det blev en skötbädd, badbalja och en sopptunna som förseglar varje påse så det inte luktar om blöjorna! Ett tips vi fick från tobias och lisa som rekomenderades starkt! Och det var extra pris på den så why not!
Sen handlade vi lite annat, och jag kunde inte låta bli att köpa lite babyolja, salva osv allt för att få fylla ut alla "hyllor" vi köpt på oss! De var ju så himla tomma! Men nu är det lite påfyllt! Det kommer nog mer vartefter :) 
Mysigt iallafall! 
Vi har inte massa plats direkt men på något sätt så löser vi det så himla bra, tycker jag! 


Kommentarer
Postat av: mamma #2

Det blir så verkligt med allt det där! Jag vill också vara där och bara ta på alla grejer och LÄNGTA med er!!

Svar: Längta med oss får du göra iallafall! Hur långt borta du än är ❤️
Signe Connman

2014-02-24 @ 05:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0