Alla hjärtansdag

Spenderades på bästa sätt! 
Jag fick inget jobb utan jag passade på att rå om mig själv, färgade ögonbrynen (blev ingen skillnad...) 
Målade naglarna+tånaglarna det var sista gången jag klarade av att göra tånaglarna under min graviditet så jag passade på att göra dem i gellack! Sen får jag väl ringa in mamma eller någon om Jimmy vägrar, vill ju gärna ha nagellacket på tånaglarna o inte på hela tån så det blir nog lille mor som får offra sig! Haha! 
Hur som helst, en lång skön dusch, insmörjning (har jag ju dock blivit noga med sen bebbe började visa upp sig, vi får se det kanske blir bristningar iallafall men då har jag försökt iallafall) 
Sen åt jag en godkladdkaka! Chockladfrossan har slagit till i denna gravidkropp, ska ni veta! 
Sen tog jag god tid på mig att bli fin till kvällen. Sminkade mig och fixade håret. Jag var klar lagom till att Jimmy kom hem från jobbet, men tre superduperfina rosor till mig 😍 superduperlånga var de också! Rosor är nog vägen rakt till hjärtat på mig, typ! 
Rosor och liljor :) 
Jag fick eller som present så betalar Jimmy ett babyskydd till oss :) det är ju himla bra, då är det en present till oss alla tre, gäller bara att hitta ett bra :) 
Av mig fick han en superdupergod parfym😘 
Sen fick vi sätta fart, kalas stod på schemat! Yttligare en hejdå fest för Amanda och ett kalas för Zarah som så tursamt fyller år på alla hjärtansdag. Det blev en supertrevlig kväll med god mat och trevliga människor. Amanda fick ett Sverige paket av oss! Med typiskt svenska saker som marabou, pepparkakor, melodifestivalsskiva från 58-13 massa skoj! Och Zarah fick ett nagellack som hon önskat sig, och Tulpaner! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0