Julklappar

Igår var vi till Ingelsta och köpte flera julklappar, så nu är Tuvas julklappar klara, hon ska få en cd-spelare, så vi kan spela alla hennes skivor som hon fått. Sen leksaker, kläder och böcker. 
Det känns så skönt att vara ute i god tid! Känner att jag ska tvinga med Jimmy på söndag så ska vi köpa de resterande julklapparna som är kvar nu! Det är inte så många. Så att man slipper den där förbannade julstressen! 
Hoppas att Sophie kan komma på fredag så att vi kan fota Tuva, dels t julkort och dels till julklappar! Är inne på att trycka hennes händer och fötter oxå. Pyssla lite. 
Sen ska jag börja med lite julgodis snart oxå, det har blivit en tradition att göra lite sånt! Och i år tänkte jag försöka göra lite knäck! Får se hur det går. 
Nu ska vi fixa fram en mysig frulle så kommer Zarah snart och äter med oss❤️ 
En fin outfit som jag köpte t T igår, klänningen fick hon av farmor, men hon fick den innan jul nu så hon kan använda den nu när det är mycket tillslällningar nu. Som på lördag, då ska vi fira faster Tindra som fyllde 2 år igår ❤️



Julfint på ängsvägen❄️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0