God Jul

Längesedan nu... Har inte haft motivation till att skriva, T är mer och mer vaken och med och då prioriteras inte bloggen helt enkelt 😊 hon är nu 6 månader gammal, på onsdag är det julafton och from jul så har vi närmare 3 veckor ihop med pappa som har julledigt från jobbet! Som jag längtar! 
Just nu ligger lilltjejan o sover på mig, hon har sovit feuktansvärt dåligt inatt. Inte ledsen utan bara vaken och allmänt pigg! Förstår inte varför men det är ju inte alltid man gör det. Nu på morgonen har hon istället varit gnällig och tillslut fick hon flaskan så sövde jag henne.. 
Jag trappar ner med amningen nu, känner att vi båda är redo för det, hon får tutta 1 gång per natt och 2-3 ggr på dagen sen får hon flaskan 2-3 ggr per dag oxå. Jag trodde det skulle vara svårt att få kroppen att förstå att det ska minskas med mjölkproduktionen, men icke! Det går så väldigt bra och det känns skönt för nu kan även Jimmy få ta del av dessa mysiga matstunder! 
Min mormor är väldigt väldigt dålig, det känns så overkligt alltihop.. Min fina mormor, finns snart inte hos oss längre, det gör så förtvivlat ont att tänka på. 
Idag ska iallafall jag och Simon åka in till stan och handla hem mat åt honom och handla de sista julklapparna. Sen ikväll ska jag va barnvakt åt Tindra, eftersom att jag har båda barnen så följer även Anna med och hjälper till lite. 
Jag har gått och blivit korthårig oxå. Skönt faktiskt! 




Kommentarer
Postat av: Michelle

Det är något speciellt med eran dotter, hon är så himla SÖT!! 😍
Inget konstigt med dig som mamma iförsig men, åååh!

Svar: Haha åh tack så jättemycket Michelle <3
Signe Connman

2014-12-20 @ 21:00:08
URL: http://michellehaag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0