God Jul, en svår jul

God jul på er! Idag började dagen vid 8. Vi bytte julklappar jag och Jimmy, Tuva fick en julklapp också som hon fick öppna, duktiga lilla tjejen❤️ Jag fick en dator, världens bästaste älskade Jimmy❤️ Han fick bildelar och en förlovningspresent, vi firar 1 års förlovning❤️ Mormor och morfar firar sin 52:e förlovningsdag.
Sen var det bara att ge sig upp och fixa, Matilda, Emilia och Anna kom på grötfrukost, supermysigt!
Klockan drog iväg och vi skulle till mormor och morfar på LAH avdelningen, Linnea kliniken, det var tungt, verkligen tungt, antagligen sista gången jag fick hålla om min fina älskade mormor, mitt hjärta brister💔 Fuck Cancer, Fuck Jävla Cancer! 
Svårt att ta hejdå, så otroligt svårt. 
En jul utan mormor, utan morfar och utan Maja som är uppe i sälen och jobbar. 
Visst har vi det otroligt mysigt, mamma och pernilla åkte in till sjukan efter maten så det är en lite annorlunda jul iår, smärtsam samtidigt som att det är helt underbart med Tuvas första jul, vi får ta det som det kommer, det är så livet är.. 


Mormor fick kort på oss alla, hon blev jätteglad,❤️


Min älskade fina lilla flicka! Vad jag är glad att jag har dig och din pappa! Ni gör att jag orkar, att jag mitt i all förtvivlan kan känna lycka och glädje❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0