Årsresume 2014

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut? Ja, jag födde barn, det måste jag ju säga att det var något nytt!
Genomdrev du någon stor förändring? Jag har from. iår fått äran att kalla mig mamma åt världens finaste lilla unge!
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja jisses! ett riktigt babyboom år har det varit! Så roligt!
Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas? 140615 kommer föralltid sitta på min näthinna 
Dog någon som stod dig nära? Vi får se... 
Vilka länder besökte du? Har bara varit i Sverige under 2014
Bästa köpet? Oj, svårt... Våran bil måste jag nog säga! Bästa Uffebilen!
Gjorde någonting dig riktigt glad? tjatig som jag är säger jag Tuva, och såklart hennes fina pappa! Att jag även kommit på vad jag vill med mitt liv känns helbra!
Saknar du något under år 2014 som du vill ha år 2015? Som småbarnsförälder önskar jag mig lite mer sömn än vad det blivit under 2014! Hoppas hoppas! Likaså önskar jag att jag snart kommer få se min bästa vän snart, och att jag får se henne betydligt mer under 2015 än vad jag gjort under 2014.
Vad önskar du att du gjort mer? Ägnat lite mer tid påmina chinchillor, då hade jag haft ett gott samvete för det mesta omkring mig!
Vad önskar du att du gjort mindre? Inte suttit vid telefonenså mycket, det måste jag bli bättre på, likadant måste jag bli bättre på att inte äta så himla mycket gott hela tiden och isåfall börja träna galet mycket mer än vad jag gör! Haha!
Favoritprogram på TV? Hart of Dixie
Bästa boken du läste i år? Måste väl varit en Isfolket, antagligen, eftersom det är de enda böcker som jag läser, om och om igen ;) 
Största musikaliska upptäckten?Åh SÅ mycket bra har jag lyssnat på i år.. Den största upptäckten måste varit Ulf Nilsson, helt klart!
Vad var din största framgång på jobbet 2014? Har ju inte jobbat så mycket i år men ändå har jag lyckats hitta mitt drömyrke som jag kommer börja med ordentligt nästa år!
Största framgång på det privata planet? Min och Jimmys relation är bättre än någonsin, jag är så galet kär i min karl och att se honom ihop med Tuva gör mitt liv så komplett.
Största misstaget? Att sitta uppe lite för länge omkvällarna när man skulle kunna ha sovit i flera timmar, men vad gör väl det om 100 år ;) 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?Så mycket gladare, uppskattat livet så mycket mera och nu på slutet har jag varit otroligt uppgiven och ledsen pga min fina mormor. 
Vad spenderade du mest pengar på? Tuva 
Något du önskade dig och fick? En frisk liten unge, det fick jag, sen har jag även fått många fina julklappar som jag hade önskat mig, jag är så otroligt tacksam! 
Något du önskade dig och inte fick? En cancerfri mormor.
Vad gjorde du på din födelsedag 2014? Jag firade den med släkt ochvänner här hemma. 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nä inte egentligen, såklart att mormor hade sluppit sitt jättetråkiga slut. 
Vad fick dig att må bra? Att få så mycket tid ihop med min familj
Vem saknade du? Min bästa vän på andra sidan jorden.
De bästa nya människorna du träffade? Åh, Karin och Hanna, mina gosmammor! SÅ glad för dem! Även Oscar och Frida som jag inte känt förut. 
Mest stolt över? Att jag faktiskt är en riktigt bra sambo och en bra mamma. Att jag är en ärlig vän och att jag vågar ta tag i mina drömmar ang jobb!
Högsta önskan just nu? Att jag kommer klara min kurs och att jag kommer få ihop arbetsliv med familjelivet på bästa sätt! 
Vad tänker du göra annorlunda nästa år? Jag vet inte vad jag vill göra annorlunda, jag är väldigt nöjd med mitt liv och mig själv, möjligtvis att jag verkligen skulle vilja droppa några kilo och omvandla lite fett till muskler!

Gott nytt år mina fina läsare! Ta vara på livet, varje dag!

(Lånade Årsresumén av http://nilssonemma.se)

Kommentarer
Postat av: ,amanda

JAG ÄLSKAR DIG, FINA VÄN!

Svar: Jag älskar dig❤️
Signe Connman

2015-01-01 @ 06:18:43
URL: http://ivag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0