Äntligen!

Första natten utan bh, på väldigt länge! Så galet skönt! Jag gillar att va naken, känner mig bekväm med att strutta omkring iklädd ändast trosor hemma! Skulle kunna sova helnaken, men då ska J oxå göra det isf, och han är inte lika bekväm med att va naken så trosor it is! 
Haha spännande inlägg.. Är bara så nöjd över det att jag ligger i sängen o ler! Ska sova nu, hoppas på mer sömn denna natt än föregående nätter, där T drömt väldigt mycket.. 
Imorgon tar vi en sväng till staden, jag behöver termobyxor och gärna en skidjacka oxå, T en riktig overall och J ska boka tattootid. 
Det är ca -20 och 10 cm snö ute äntligen! Kallt menvackert när solen är framme! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0