Tänder?

Idag har varit den jobbigaste dagen för oss här hemma, Tuva har varit små grinig hela dagen o sen vid 14 tiden bröt det ut fullständigt! Inget hjälpte, hon bara skrek och skrek! Hon tog inte tutten, hon ville inte åka vagnen så när jag var som längst bort på våran promenad, var det bara att lyfta upp henne och gå med henne i famnen hem medan jag samtidigt skulle putta på vagnen, så fort vi kliver innanför dörren öppnar sig himlen och regnet och åskan brakat loss något helt otroligt! Så det var ju himla skönt att slippa det, men jag hade fortfarande en panikskrikande unge i famnen och hon tog fortfarnade inte tutten, men efter ett visst bökande, bråkande, halvgråtande mamma och illtjutande unge så tar hon tillslut tutten och äter sig mätt och somnar i min famn! Helt skakig och med tårar i ögonen av matthet lägger jag ner henne och mig själv och somnar en halvtimme. Hungrig borde jag vara men nä, jag har ingen matlust knappt längre, men jag tvingar i mig litenpasta sallad och nu håller Jimmy på att laga mat❤️ För nu är jag hungrig. Min älskade unge sover i min famn och hon har varit lugn sedan pappa kom hem, pappas flicka idag. 

Vi ska höra med bvc nästa vecka.. När jag var hos mvc förra veckan trodde hon att Tuva höll på att få tänder, då hon dreglar så mycket, tuggar på sina händer ofta och gillar att tugga på nappen stundtals! 
Så vi ska höra med bvc vad dom tror, om det kan vara det som gör min flicka så upprörd ❤️

Pappa/farfar bosse har fullt upp 😏😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0